تنظيم جهود التسويق الرقمي للشركات الصغيرة والمتوسطة الحجم: وضع أهداف واستراتيجيات واضحة لتحسين العائد على الاستثمار

تنظيم جهود التسويق الرقمي للشركات الصغيرة والمتوسطة الحجم: وضع أهداف واستراتيجيات واضحة لتحسين العائد على الاستثمار 

الأداء, العلامة التجارية, النمو العضوي, التخطيط

لتعلم المزيد: Econsultancy: "How to use paid, earned and owned media in your content marketing strategy" https://econsultancy.com/how-to-use-paid-earned-and-owned-media-in-your-content-marketing-strategy KickoffLabs: "The Ultimate Guide to Marketing Your Startup Online Without a Big Budget" https://kickofflabs.com/blog/guide-to-startup-marketing-without-a-big-budget Mailchimp: "How to Develop a Startup Marketing Strategy" https://mailchimp.com/resources/startup-marketing-strategy Marketing Scope: "What Makes Marketing Work for Small to Medium Enterprises (SMEs)" https://www.themarketingscope.com/makes-marketing-work-smes Neil Patel: "The Ultimate Guide to Startup Marketing" https://neilpatel.com/blog/ultimate-guide-startup-marketing Spendesk: "Growth vs scaling: What's the difference and why does it matter?" https://blog.spendesk.com/en/growth-vs-scaling UK Domain: "How to incorporate big data into your SME’s marketing strategy" https://www.theukdomain.uk/how-to-incorporate-big-data-into-your-smes-marketing-strategy Wrike: "5 Rules for Scaling Your Marketing Operations Successfully" https://www.wrike.com/blog/scaling-marketing-operations-successfully

قم بإنشاء حسابك الآن

اشترك الآن للبقاء على اتصال بالنظام البيئي لدولة الإمارات العربية المتحدة، والوصول إلى المحتوى الحصري وأخبار السوق واكتشاف المبادرات وذلك لإطلاق العنان للآفاق والفرص.

قد يعجبك ايضا